Můžete si u produktů nastavit hlídacího psa:
${productsInformations[unavailableProduct].title}
Pokud se na zakoupeném zboží v záruční lhůtě objeví vada, je možné jej reklamovat. Vada nesmí být způsobená běžným opotřebením, nesprávným použitím, nebo mechanickým poškozením, které jste zavinili sami. Reklamace se řídí platnými zákony a její zákonitosti jsou blíže popsány ve Všeobecných obchodních podmínkách (VOP). Zde se dozvíte, jak nejlépe při reklamaci postupovat, pro její co nejrychlejší vyřízení.
Nejrychlejší způsob je dorazit s vadným produktem a dokladem o koupi do prodejny, ve které jste zboží zakoupili (navštívit však můžete jakoukoliv naši prodejnu - seznam prodejen). Pokud to jen trochu půjde vyřídíme vaši reklamaci obratem. Ve složitějších případech přijmeme zboží na posouzení a nejpozději do 30-ti dnů reklamaci vyřídíme.
Nejrychlejší způsob je poslat zboží rovnou na naše reklamační oddělení na adresu (Cityrealex a.s, Modletice 88, 251 01 Modletice). Pro urychlení vyplňte reklamační formulář níže.
Týká se pouze zboží zakoupeného na eshopu. Nejrychlejší způsob je poslat zboží rovnou na naše reklamační oddělení na adresu: City Realex a.s, Modletice 88, 251 01 Modletice. Pro urychlení vyplňte reklamační formulář níže.
Erotické zboží je považováno za zboží tzv. zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna nemusí být z hygienických důvodů možná, a to hlavně v případě, že není možné identifikovat, zda nebyla pomůcka použita přímo na intimních partiích. Vracené zboží by pak mělo být zapečetěné v původním obalu.
Reklamaci, ať už je zboží zakoupeno přes eshop či na prodejně, je vždy možné vyřídit oběma výše popsanými způsoby a v tomto návodu popisujeme pouze nejednoduší cestu vyřízení. Jakoukoliv reklamaci tedy můžete zadat na některé z našich prodejen (prodejny Erotic City), nebo poslat na adresu uvedenou v kontaktech. Pokud k nám reklamované zboží chcete poslat prosíme o vyplnění formuláře níže – vše pak půjde mnohem rychleji.
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle Všeobecných obchodních podmínek.