Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

1. Jak vypadá balíček ze zásilkové služby? 


Zakládáme si na důvěře našich zákazníků. Je naprosto samozřejmé, že zboží objednané přes internetový obchod odbavujeme a posíláme v diskrétním balení. Zboží balíme do kartónových krabic a jako odesílatele uvádíme City Realex, a.s. Takto zabalený balíček je 100 % diskrétní. Z obalu ani textu není nijak identifikovatelný erotický obsah. 

2. Můžu sledovat svoji zásilku u dopravce?


V informačním e-mailu o expedici zásilky najdete číslo balíku a odkaz na stránky dopravce, kde budete moct zásilku sledovat. Registrovaní uživatelé mohou sledovat celý průběh objednávky na svém účtu.  

3. Za jak dlouho přijde zásilka?


Většina zboží je trvale skladem a objednávky se vyřizují obratem. Konkrétní informaci o době dodání najdete na e-shopu přímo na kartě produktu. 

4. Je možné platit na e-shopu kartami?

Ano, je možné platit platebními kartami Visa a MasterCard a využít bankovních tlačítek většiny bank působících v ČR. Poštovné je pak sníženo o poplatky za doběrečné.

5. Kolik stojí doprava?

V případě České pošty stojí doprava 120,- (z toho 30,- doběrečné), u společnosti GLS je to 110,- (z toho 30,- doběrečné). Při nákupu nad 1500,- je doprava zdarma. V případě rezervace na prodejně je doprava zdarma. Mimo území ČR se poštovné sjednává individuálně a jeho cena se nesnižuje.

6. Mám možnost vyzvednutí zboží na prodejně?

Ano, každá prodejna slouží jako odběrné místo pro objednávky z e-shopu. V případě rezervace je doprava zdarma. 

7. Jak dlouho bude pro mě zboží na prodejně rezervováno?

Zboží bude pro vás odloženo 7 dní. Po této době bude zpět vráceno do prodeje pro ostatní zákazníky. 

8. Od kolika let je možný vstup do prodejny? Je možné na prodejnu vzít svoje děti?

Na prodejnu je ze zákona povolen vstup od 18 let. Ani rodič nemá právo schválit porušení tohoto zákona. V praxi to znamená, že ani s vaším svolením nesmí prodavač vpustit nezletilého. Za dodržování těchto zákonných nařízení je zodpovědná obsluha. 

9. Jaký doklad o zaplacení mám po obsluze požadovat?

Obsluha je povinna vám vždy vydat daňový doklad a vše potřebné k evidenci EET. Pokud by např. z důvodu výpadku elektrického proudu pokladna nefungovala, pak je obsluha povinná vystavit vám náhradní daňový doklad. 

10. Jak mám zakoupené zboží ošetřovat?

Proškolená obsluha vám doporučí nejvhodnější prostředky na údržbu s ohledem na zvolený materiál. Ke každému prodanému výrobku navíc dostanete návod k použití (pokud již není součástí balení), kde tyto informace najdete.

11. Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Výměna zboží je možná pouze v případě, že je zboží originálně zabalené a prokazatelně nepoužité. Kontrolu provádí kompetentní osoba. Ostatní zboží nelze z hygienických důvodů vyměnit.

12. Jaké jsou podmínky reklamace a co je třeba k uznání reklamace předložit?

Při podání reklamace na prodejně je sepsán reklamační protokol a zboží je zasláno do servisního střediska. Reklamaci je možné zaslat přímo na naši centrálu - doporučujeme postupovat dle návodu v sekci Reklamace. V zákonné lhůtě 30 dní je reklamace vyřízena. Pro zjednodušení celého procesu je doporučeno vyplnit příslušný formulář.

13. Je možné získat formou akce něco zdarma?

V síti prodejen i na e-shopu je mnoho akcí, které formou dárku nebo například dalšího výrobku zdarma odměňují zákazníka za nákup. Tyto akce se v průběhu času mění dle podnětů od zákazníků. Akce jsou uvedeny a pravidelně aktualizovány v sekci Aktuality 

14. Kde se dozvím, jaké plánujete akce, slevy a novinky?

Na každé stránce je ve spodní části symbol obálky s textem Nepropásněte akce nebo nové produkty! Stačí zadat svůj e-mail, kliknout na odebírat a můžete se těšit na zajímavé informace a novinky.

15. Můžu se těšit na prodejny v dalších městech?

Ano, chceme vám být blíž a otevíráme stále nové prodejny v ČR i SR. Pro vaše pohodlí jde zejména o prodejny v předních obchodních centrech.

16. Je v prodejnách zaveden kamerový systém?

Ano, v prodejnách je zaveden kamerový systém. Záznam z každé kamery je ukládán. Záznam je možné zobrazit na prodejně, nebo stáhnout na centrálu firmy po dobu 7 dní. Poté je automaticky vymazán a nahrazen novým. 

Naše garance

Jsme připraveni vám poradit

Jsme připraveni vám poradit

Poradna je určena pro vaše krátké dotazy. Zašlete nám dotaz.

Intimní poradna
Stoprocentní diskrétnost

Stoprocentní diskrétnost

Diskrétní balení vašeho zboží a ochrana osobních údajů.

Diskrétnost a důvěra
Zdravotní nezávadnost

Zdravotní nezávadnost

Zdravotní nezávadnost je i pro nás u produktů na prvním místě.

Zdravotní nezávadnost